今日~~~
去咖啡灣BBQ~~~慶祝生日喎~~~(我智在於影相...所以先智去…)
個到刀5錯ar~~~有得食有得影有得玩~~~(玩沙...)
食完野就去海邉玩~~(D人係到玩水....又其係D女仔...比人拉落水...又玩呠水...十幾人得兩個無事~~一個係我...一個係某位女仔~~生日個個濕得嚴重D...註:5係因為陪機係手佢地5玩我...)
唉~~最橙係冇帶腳架...海邉影magic time 超令...(magic time ---日落時天空有時出現D5同顏色)
走時更橙~~生日個個人ge boy friend見到自己ge girl friend同第2個男仔玩得好開心~~佢嚇嘈喎~嬲左人...佢話以後5理佢~之後同我講佢心聲...(我做開開解人ge人...所以溫我)之後話我味鐘意過人5明白佢心情...(我笑左一笑)
撘車時…無出聲~~淋下點去開解人...
之後同佢去KFC食...邉食邉講~~
佢上車時腦彈左一句同D野
【你原5原諒人就問自己個心la~~】之後比左佢g fd ge禮物比佢...希望幫到佢~~(佢叫我咪比佢g fd所以係到~~)
返到呢好累...淋左好多野嘛~~
|