E幾日都要影相
可以比我測試自己~~~
前日領袖生就積澱禮要影相~~
(要比我部s1pro比D F.2生第一次影下禮堂...我就用5D )
影出D相一般la...(已經好努刀影+la )
放學之後當然落campe TV la(落到去差D比人當ar 4...幫陳sir落去青衣城take相...E+...好彩我炸底話咩都5知...陳sir先叫某人去 ~~~決定5忍佢... ...都5知佢當我係咩)
我汁緊相時...彥仔電話響...話有兩人贏左攝影比賽亞軍同季軍...一個姓袁一個姓黃... (我得亞軍...)
之後校長入呢同陳sir講話我地影相個姿細好好~~
陳sir同校長講攝影比賽亞軍同季軍件事=.='''
今日就幫手影嘈交...(學生會之信大會)兩個會ge戰爭好激烈...(5知選冰個會好呢?? )
劉sir約我聽日同D fd去洒樓食...
放學要影科學學會D實驗...好累...(部升降機個時停用 )
原來心情好影ge相係最好+...D相好滿意
要努力影好相~~
|