就是日嘛~~
絕望...沒希望...部富士s1pro知幾時死
kimlam44
暱稱: 中左F毒ge年靑人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor ar~~
煙花
2007-02-12
好內無寫la~~
藍天你有何方
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 3
今日人氣: 15
累積人氣: 865
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天


幾日都開心 驚訝 分類: 未分類

E幾日都要影相

可以比我測試自己~~~

前日領袖生就積澱禮要影相~~

(要比我部s1pro比D F.2生第一次影下禮堂...我就用5D)

影出D相一般la...(已經好努刀影+la)

放學之後當然落campe TV la(落到去差D比人當ar 4...幫陳sir落去青衣城take相...E+...好彩我炸底話咩都5知...陳sir先叫某人去~~~決定5忍佢......都5知佢當我係咩)

我汁緊相時...彥仔電話響...話有兩人贏左攝影比賽亞軍同季軍...一個姓袁一個姓黃...(我得亞軍...)

之後校長入呢同陳sir講話我地影相個姿細好好~~

陳sir同校長講攝影比賽亞軍同季軍件事=.='''

今日就幫手影嘈交...(學生會之信大會)兩個會ge戰爭好激烈...(5知選冰個會好呢??)

劉sir約我聽日同D fd去洒樓食...

放學要影科學學會D實驗...好累...(部升降機個時停用)

原來心情好影ge相係最好+...D相好滿意

要努力影好相~~