考完試la(>x<)☆★☆
『(好開心~◆~)』
中史同科學5係好難姐~~
之後lunch去左青華食...(青華鐘於轉轉新意~~)同班fd食得好開心...
返到去要溫陳sir~~講攝影比賽D野...(要作文=,='''...不過返到居企...體清楚規定係用英文(☆o☆)好開心)
放學就去camps TV K.O. D相(學生會D相原來無汁過...自己影都5記得)
K.O.曬 <就返居企~~>
*世界之大…* ____ ↑無其~~不有→→→唉~~