今日好黑仔ar~~
返學5記得帶皮帶~~記左個名 (好5甘心 ar)
上到課室~~先知Newspaper cutting 要做兩份5係一份 (唉~~老la )
上PE la...玩3級跳 (計分) ...本來跳得好地地...最後o時想跳好D...點知跳左 左左左...應該左左右 (本人)
到ENG~~全班嘈要留堂 (可憐 )
之後lunch~~以為會開心D...點知5記得帶銀包...又要跑上去lo返 (好累 肚餓嘛~~上完PE ar)
lunchtime個小息~~ 突然有人同我講 話:我同你報左名去大澳ar,而經救5返la~~哈哈哈 我:( )呆~~~
(我5係旅遊科...去影相所以有位姐)
斬下眼放學la~~ 要去留堂...sandy 話要作遍100字ge文 about the movie witch part I like and why~~
哈哈 我作60字就就交比佢~~但係佢又知5救100字...我個FD作50字佢又收貨~~(好黑仔ar)
比個F.2生知道我小六個花名=■='''點解佢會知~~我小六D fd全部都係住旺角,應該識5到,點解點解
|