就是日嘛~~
絕望...沒希望...部富士s1pro知幾時死
kimlam44
暱稱: 中左F毒ge年靑人
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sor ar~~
煙花
2007-02-12
好內無寫la~~
藍天你有何方
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 3
今日人氣: 40
累積人氣: 910
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


今日好黑仔 鬱悶 分類: 未分類

今日好黑仔ar~~

返學5記得帶皮帶~~記左個名 (好5甘心ar)

上到課室~~先知Newspaper cutting 要做兩份5係一份 (唉~~老la)

上PE la...玩3級跳 (計分) ...本來跳得好地地...最後o時想跳好D...點知跳左  左左左...應該左左右 (本人)

到ENG~~全班嘈要留堂 (可憐)

之後lunch~~以為會開心D...點知5記得帶銀包...又要跑上去lo返 (好累肚餓嘛~~上完PE ar)

lunchtime個小息~~ 突然有人同我講  話:我同你報左名去大澳ar,而經救5返la~~哈哈哈     我:()呆~~~

(我5係旅遊科...去影相所以有位姐)

斬下眼放學la~~  要去留堂...sandy 話要作遍100字ge文 about the movie witch part I like and why~~

哈哈我作60字就就交比佢~~但係佢又知5救100字...我個FD作50字佢又收貨~~(好黑仔ar)

 

 

比個F.2生知道我小六個花名=■='''點解佢會知~~我小六D fd全部都係住旺角,應該識5到,點解點解