琴日同班fd玩到carzy左~~
(隻腳鐘有D疼~~唉~~太內沒打篮球...失水準...air都有兩次...唉~~~)
今日又要同攝影中班D fd去大坑影火龍~~
(好想去影火龍~~但係我己經累死左)3_3 zzz~~
沒法la~~行程錦密
(頂住~~+油+油)
比個F.2生知道我小六個花名=■='''點解佢會知~~我小六D fd全部都係住旺角,應該識5到,點解點解