今日...撘車時先記得冇帶PE 3 (可惡)
地理:比卷我地la~~第一份ar~~(不過成績一般la)
PE:key man要鎖門ar~~所有人同我落去換3 3 (但係D人又5出去...又5係無帶3...死都要同D女仔king king 繼先肯出去...5想聽佢地ge對話所以出去...又要我等~~)
上堂時某某人又食波餅...可能D足球對佢有仇...5知第2定第3次食la...(不過佢又係...個波飛過呢...5走又5擋...佢真係...唉...)
ENG:作文...不過係作自己攝影比賽個篇文~~哈哈~~
lunch:去青華...相信5會點去其他地方食~~
活動堂:D 我地大個D去camps TV寫寫某攝影比賽ge資料...好煩~~
放學:重正緊...D相同資料好亂~~有D人要重作~~好煩la~~好亂ar~~
5點幾就K.O曬~~飛返居企la~~
聽日就有游水章la
|