今日好晏先起身(11點) because 尋日好 支力
過左一陣 丘打電話比我 話黎我屋企
之後 佢就黎左我屋企玩
係到玩勁舞 同 lf2
11點幾 老婆msn add我
話可唔可以 幫我 拎書
我話可以 佢仲話 叫多個人
咁我就叫左丘
到左 12點幾
幫手 拎書 去賣
d書都唔係好重姐
賣到 70蚊呀 都算唔錯
跟住 就去 m記食野
食完之後 都唔知有咩做
我就話 打陣籃球
我就打比 諾諾 約佢出黎打
我地係天平到打波
初頭 我同老婆 坐左一陣 先
睇佢地打陣
之後 就叫左 老婆 打波
叫話唔肯 咁我地就射陣波先
跟住再問老婆 打唔打
佢又話唔打
之後 我地 又打左一陣
最後 我問佢 打唔打 佢仲係話唔打
跟住 洗出強硬手段 抱你落黎籃球埸 ( 老婆,你真係仲威水過 諸葛亮 呀 人地請三次先出黎 ,你就請三次都唔肯 皇帝都冇咁舒服呀)
之後 比老婆射波
佢超強 射三球 全部入哂
跟住 諾諾 話 鬧波 2on2
我同老婆一隊 諾同丘一隊
之後 我帶波 想 扭 過哂佢地
佢地 扮比被我扭
扮得超好笑
我一扭過少少
佢地就扮到 好真 被我扭到跌落地
我打唔到波 because 係咁笑 老婆 都係到笑
之後 我地打完波 坐一陣 就走啦
跟住 丘 同老婆 黎左我屋企
丘黎 拎番隻碟
我同老婆 咩左一陣
就送老婆 回家
之後 我去左丘屋企玩
仲食埋飯 睇埋強劍 就走啦
打住咁多 先 3166
p.s 老婆都話應承左你ge野 實做架啦 仲有 係我屋企好唔好玩呀 |