人氣:2151 king1051213 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
★ ╮*卡樂__kIng,,*|[▊
king1051213
暱稱: █[]..*+懶瞓豬__老公×﹍*
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

:: 最新日誌 ::
呢兩日冇咩心晴打blog
嚦咕嚦咕對對碰XDD"
去左大埔行街 買野.....
好辛苦哇T.T
去了大埔@@

:: 日誌分類 ::
全部 (28)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 28
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 2151

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


比kayee(丫媽) 點左 分類: 未分類

1.點我的人: KaYeE (丫媽)

2.寫出填寫日期吧: 27/7/2007   

3.愛的食物:好多啵-.-

4.愛的音樂:多到用頭髮都數唔哂-0-

5.愛的地方:老婆屋企^^

6.愛的口頭禪: "oh no" <----- 至理名言 = ="

7.愛的顏色:黑色,白色,紅色,粉紅色,藍色 -0-"

8.愛的偶像:大東 -3-

9.愛的甜食: 朱古力 =.="

10.愛的節日: 我生日, 老婆生日  情人節  聖誕節^.^

11.愛的書籍: 奇諾之旅 -0-

12愛的店: Ella 仲有好多.....>3<

13.愛的作家: 無咩 -0-

14.愛的唱作人: 呢個姐係點解呀

15.愛的國家: JaPan

16.愛的座右鉻: 冇呀-0-

17.愛的習慣: 玩,食,訓 =.=

18.愛的腔調:  咩黎架 = ="

19.愛的是守還是攻:   攻!!   可能聽得足球小將多 ""攻呀攻...  快...." -0-

20.愛的星座: 金秤座  (金牛+天秤  xxd")^^

21.愛的休閒:傾電話,不知不覺咁 去人屋企 msn  -0-

22.愛的個性:玩 -3-

23.愛的女人: 老婆^.^

24.愛的男人: 我唔係gag so  我冇  =-=

25.愛的公仔: 鹹蛋超人  -0-"

26.愛的動作: kiss  >w<

27.愛係點的:咪就係愛囉-0-"

28.愛的呼喚: 誰輕輕叫喚我 喚醒心中愛火  ==

29.愛的理想: 咁姐係點呀  -3-?

30.愛的遊戲:有好多啵 -2-

31.愛的老師:冇呀 -3-''

32.愛的死法:攬住一齊死  =v=

33.愛的科目:中史 ^^

34.愛的外表: 咩外表先   ??

35.愛的樂器:冇    -0-

36.愛的時期:6月19日 直到永遠   ^ ^

37.愛的寵物:龍貓 -0-

38.愛的朋友:  all  my  fd 

39.愛的處事手段: 做左先講

40.愛的形容詞: 愛

41.愛的價值: 係無價寶

42愛的付出: 付出所有野

43.愛/喜歡的定義: 愛就係愛  無咩定義

44.怎樣才算愛你: LoVe Me

45.愛的電視戲: 花樣 ,終極一班 ,鹹蛋超人

46.愛上了誰:老婆 ^^

47.愛的nick name: KIng

48.愛的血型: o

49.愛的歌曲:Nothings Gonna Change My Love For You

50.愛的飲品:蘋果汁

51.愛的歷史人物:周公

52.愛的怎樣示愛: 咪 示愛囉

53.愛的電影:韓流怪嚇

54.愛的英文字母:I LoVe U

55.愛的年齡: 冇啵

56.你愛我嗎:愛架^^

57.愛有限期嗎: nono

58.你愛長髮嗎: 愛呀

59.愛被愛還是愛人呢: 咁姐係點呀

60.你認為最浪漫既事係d咩? 兩個人一齊 就得架啦

61.你而家幸福嗎:好好好好好好好好爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆幸福丫

62.愛咩天氣:晴天

63.愛咩牌子:LV,GUCCI

64.愛過咩人: 而家最愛老婆

65.你愛既人係點樣樣既: 老婆

66.向咩時候,會向你愛既人面前大大聲咁嗌: 有幾次啦

 

 

 

1.請依照問題遂1回答

2.寫完後記得傳俾7位好友.記得去他的xan架 留言提醒

3.謝謝大家的填寫

 

(1)傳問卷給你的人是?? kayee

(2)你和他什麼時候認識的??? 中學囉

(3)覺得她是個怎麼的人??  女仔一個

(4)如果用1種動物形容, 你覺得佢似咩??  人  because 人都係動物

(5)你最想對佢講d咩??  快d 俾零用錢 我

(6)如果可以和同遊, 你最想去邊到??  老婆屋企 (p.s 因為我最想去)

(7)你和她有相同的興趣??  聽歌

到我點人啦 - -"

老婆

諾諾

牙妹

沖沖

s!n




2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


我屋企有好多人"" 分類: 未分類

今日  起左身

冇野做  on 左msn

丘 就黎左我屋企

之後 打俾 老婆  問佢有咩做

佢地(老婆 同埋 倩) 黎左我屋企  拎英文答案  入黎個陣  好似 " 拆鬥"  咁 

超大力踢個鐵閘  (乜你地隻腳唔痛架)

拎完之後 就走左

過左一陣

老婆打俾我

問我  邊到  有冷氣 又有椅坐 又有野飲 

我諗  佢係唔係 講緊我屋企 呀

佢地仲帶埋套戲黎睇

叫做 ""韓流怪嚇""  英文名叫做  """THE  HOST"""

果套戲 都幾好笑  幾恐怖  

倩  睇到好緊張  仲扯人條褲

我同老婆就..............

睇完之後  佢地就走

我就去左丘屋企

諗住同佢踩單車

點知  佢屋企人就番

冇踩到  

我就返左 屋企  玩勁舞

之後  夜晚個餐   又係自己攪掂

打住咁多先 

3166~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 




2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


::::★``sweeT哇×* 分類: 未分類

今日我屋企冇人

不過有d  悶悶地

跟住 同老婆 玩陣勁舞

玩完 就係msn 傾陣計

之後老婆 拎書俾我  (老婆你好抵鍚丫)

黎左我屋企

老婆好熱  就霸住左果風扇  (好采 我都開住 冷氣,,,,如果唔係....)

由1:45  至  2:05   就發生好多事     (總之係sweet 啦)

到左 兩點幾   我唔俾佢走  (因為我唔想老婆咁快走哇,,   係唔係好無賴丫)

之後  返到屋企  同我傾電話

到左6點幾   自己  煮野食   

煮左餃子  (  下次煮俾你食)

食完  就  好無聊咁睇電視

好采 有你陪住我 

我先至冇咁悶

今日 就打住咁多先

88888888888888888888888888888888888

 



我返黎啦 有冇掛住我丫 分類: 未分類

前果幾日  返左中國

果到勁無聊  (被人逼 無計啦)

果到屋就好大 5房2廳1個露台2個花園

但係 果到 好空虛  咩到冇

我仲有被狗追

不過

被我踢落水   , 被水沖去

今日就打住咁多先   下次見

ps:   老婆  呢幾日有冇掛住我呀

 




2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


我不在這幾天 不用掛念我 分類: 未分類

我今日走了

去了 好遠 好遠 的地方

在26號  回來

.....................................

再見啦  886