人氣:2150 king1051213 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
★ ╮*卡樂__kIng,,*|[▊
king1051213
暱稱: █[]..*+懶瞓豬__老公×﹍*
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...  

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

:: 最新日誌 ::
呢兩日冇咩心晴打blog
嚦咕嚦咕對對碰XDD"
去左大埔行街 買野.....
好辛苦哇T.T
去了大埔@@

:: 日誌分類 ::
全部 (28)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 28
留言總數: 85
今日人氣: 1
累積人氣: 2150

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


4人世界~!! 分類: 未分類

我 今日9點鍾 醒左

跟住 刷牙 洗面 沖涼  gel 頭  (好多野攪==")

到左9點9   老婆  打俾我

話 全部到齊   差我一個   ( 講明係10點到 -0-  唔算我遲丫  係佢地早姐)

呢到 有四個人  我,老婆,彤, 白水泉

我地 係去尖咀

係火車個陣

白水泉  企係到 訓覺 

得番 我同老婆  ,彤  企係到

我拎部 手機黎玩   老婆同埋彤  係到玩nds 

之後  白水泉  拎個 hand3  黎 聽歌

差唔多到果陣

我準備去叫醒 白水泉  

彤又係到  踢我

到左站啦

我地 出到集

白水泉 同埋 彤 係到唔知做d咩

我同老婆  夠得囉    淨係你地得咩

我地 就去左  海港城 

行 玩具反斗城     

係入面 行  同埋打機

我 玩  英文串生字 

原來 係咁深架  仲係比5-7years  ge 人玩 tim

我地行完 玩具反斗城

再去  冒險樂園  到玩

 係到 玩 氣墊球 

輸左比 老婆   4:1

老婆 你最叻 啦

跟住  又係到 玩鎚仔

老婆  點樣打    都唔過30

不過  老婆  你已經 盡左力  架啦

之後  我地番去文化中心

等左一陣

見到 班  風采

我同白水泉  走先

到左 6點幾....

老婆 約左  我係鐘樓 到等

我行行下 見到 佢地

我sd  sms 同佢講:  我係你後面

佢地 真係望過黎  see  到我

佢地  終於放啦

我 去左 m  記 食野

我地 享受  天倫之樂

係 火車站 見到 佢舅父

我就火速咁  閃

跟住  就回家了

p.s  隻 pooh pooh  得唔得意呀

打住咁多先

8888888888888888888888888888888




2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


冇嘢做 係屋企自閉 分類: 未分類

今日12點先醒

起左身  就開左部腦   先至去刷牙 沖涼

跟住同老婆 傾左陣計

本來有得去老婆屋企

後尾 去唔到  because 有人係到

晏奏個陣  同老婆 玩左勁舞

唔知點解 佢玩到好火  (我都唔係好勁姐)

之後 同佢傾左陣電話

跟住  就食dinner

今日冇咩特別事  打住咁多先

88 




2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


好悶 係屋企 冇野做 分類: 未分類

係屋企  玩勁舞

之後 就  食晚飯

睇陣 哈利波特

就訓覺




2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


~去左動漫展'' 分類: 未分類

今日9點幾起左身

沖涼 同埋 洗頭

跟住..

打左一陣機

威仔 就上左黎

丘 打俾我 話佢係上水火車站等

我地坐火車 再 104巴士

我地 終於 到左 動漫展

個度勁多人

有勁多人係排隊玩勁舞     (你屋企冇得玩咩 自己dw 落黎玩都得啦  駛唔駛係到 show  off  呀)

我地行左外圍先

有好多火影忍者 ge 野賣 

最型都件 曉 ge 衫 (我覺得)   <------有睇火影就知咩黎

我行左咁耐 隻腳總係有d野 踢我

原來係 威仔 ge 惡作劇 係到係咁踢人

佢踢我 我踢丘  ( 係唔係好無聊呢)

我地行左好耐 見到 好多漫畫

威仔 話 用 如來神掌 會點

一路行  一路講 爛gag  (我都冇佢咁爛)

我係行到某某攤子   就係到睇衫 

我地 覺得幾型  就買左

丘同威仔 買左黑色   我就買左白色

 行左冇耐

見到 winne the pooh

就諗起老婆  最鍾意ge  公仔

但係身上都係 冇咩銀兩

於是就問人借

幾經辛苦  終於買到啦

希望老婆 鍾意啦

之後我地走啦

走果陣 見到人地 扮d人物幾靚

我地就影左陣相   就走啦

我地  搵個  汽水機  搵得好辛苦呀

不過  我地都搵到佢

我地就坐  ferry  過尖咀

威仔 就係到講 爛gag

話 如果阿媽打俾你  問你做緊咩  你會點答??

要話  過大海= =

呢個gag 真係好爛

之後 坐火車 番上水

再黎我屋企玩

我地玩左  好多games 架

e.g 勁舞團  lf2  ge 唔同版本

之後 玩到 8點幾 就走啦

今日就打住咁多先

3166~~~~~~~~~~~~~~~~~




2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


~!@接老婆放學﹏ 分類: 未分類

尋晚好好訓

今日我12點幾先醒

老婆已經返左學校 

到左1點幾   我自己煮野食 麵+魚  攪掂 咁就一餐

跟住 到左4點

去左清河 等佢

等左一陣  都冇人出黎

就搵左威仔打波

我地玩左好多野架

有 鎖匙圈 "O U T'  仲有 炸板

打左一陣

老婆 打黎

佢話我係巴士站

我叫佢 行過黎清河 (辛苦哂你啦)

跟住 威仔 見到 我接佢

即時有呢個反應  「唉...  唔識人啦 有人陪就得啦  唔駛理FD 架啦」

我都彩佢都傻

我之後 同佢講 半粒鐘 後 搵你

我同老婆一路行 一路講今日發生D野

佢同我講   有好多人知我拍拖

又話潘XX 突然彩番佢

之後 送到屋企 樓下

跟住就搵呀威仔

同左佢去買野  點知冇買野 去左打機

返到屋企冇野做....

打住咁多先  886