今日 係非常非常開心的日子...
今日我11點幾 起左身
玩左陣勁舞
跟住就 eaT LuNCH
之後問老婆出唔出得黎
佢話出得 (爆開心丫)
跟住佢話 係粉火等
我就走下 走下 就走到佢屋企樓下
就係天橋見到佢
佢今日著左件紅色衫 同牛仔短裙 (爆靚女丫)
跟住我地就去沙田 行街街
我地去左無印 行左陣 買左包糖 好甜丫 (其實d糖係ok酸)
跟住 去左 西田
見到好多野丫 果度d 野好好笑呀
有 熊貓 ,winne the pool, 仲有 鴨仔
我覺得 熊貓 最好笑 同最得意 佢叫果陣 同 打鼓 我同老婆都係咁笑 (哈哈 諗起都好笑)
winne the pool 就係到 步操 好 cute 丫
見到鴨仔 發現 原來隻隻都有名架 諗緊 沖涼果陣用佢黎玩
我地就去左M 記 食野 我叫六件麥樂雞 佢就俾左九件我 但係收GE$$$$ 係六件麥樂雞GE $$$ (真係lucky)
跟住就去左 冒險樂園 玩
係度打蟹仔 ,look 保齡 , 擲彩虹 (打蟹仔 仲打到我手痛丫!!!!!)
我地 仲去埋 snoopy 樂園 同 city super
一路行下 一路睇下
跟住就回家
回家果陣 仲有同佢傾電話
今日好好好好好好好好好 happy 丫
今日就打住咁多先 3166~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|