好耐都冇打果日記啦.個個星期日都去釣魚.跟住就食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺.食飯.番學.訓覺........係26號開心D.果日係紅社BBQ.因為係5:45開始既關係.我同黃瑭就去左攪GA王盧家樂的家打機.跟住就同樂樂去食野.食完野就去BBQ.我係開爐果時整番左個壚.攪到1E斑D人好耐都冇得燒.好對唔住呀各位.跟住紅同HEBI叫我幫佢地燒.但係我燒到好生.攪到佢地冇得食.好對唔住呀.跟住我地去左屯市食野.
今日好早起身.個頭都冇理就出屯市買袋寸周澤洪.跟住去左同FD飲茶6:00補習
今日又孝試.咁耐都味孝完.跟住行左一陣屯市.2:00同紅補習.跟住6:00又要補.死人啦補習果時紅同我講完來周澤洪(唔好叫周公.同佢咁親密做咩)係孝完試果時跟住hebi佢地.點知俾佢地係咁話佢成日跟住泥.又叫佢番屋企(同女仔玩唔係問題.但係俾人話佢煩先樣衰.依d咪叫臭)跟住佢就好傷心咁番屋企飲奶奶.紅仲講我知.完來佢成日係紅佢地面前講我地斑男仔既壞話.跟住6:00補習果時佢又雀埋d唔啱佢雀既杉.好心佢買童裝啦跟住佢撩我同紅講野.我地唔理佢.佢竟然搵人偷拍我同紅講野.你食屎啦.你飲多既年奶先同我講野啦.死矮仔.一句講晒:小你!!!!!!!!!!!!!!
今日起身.冇野做.就搵人陪我行下街.搵到紅同黃瑭.本身想搵埋基軍斑fd.點知佢地又唔得.平腔都唔得.咁唯有三個人行啦.12:30係m記見到佢地.跟住我地行左一陣屯市.跟住又去左蔡意橋果邊.去左食10蚊雲吞面.我係黃瑭碗野個度落左勁多辣油.睇住佢食得咁辛苦.攪到我又再一次噴面.跟住我地去左何福堂.想搵ben lau佢地.點知佢地係良景.跟住我地又番左屯市.去影貼紙相.果部機好垃圾.都唔知佢幾時影.跟住我地去影第部.第二部好好多.跟住我地就搭車番良景.我同紅就番小學眾會.而黃瑭就去寶田果面.bbq果陣.紅話佢凍.叫我俾件樓佢.我食左塊生雞扒.個肚有小小唔舒服.對bbq冇晒信心走個時又唔見左紅.攪到冇樓著跟住同班fd去屯市(又係e個地方)行左一陣就番屋企.今日都算唔錯啦
今日去左西貢石叔魚排釣魚.完來去西貢係咁近.仲以為好遠跟住係海邊call石叔泥接我上排.見到佢果時.佢個髮型好型.上排果時.見到有幾條友..開始釣果時.對面果個男人同兩個仔.用青虫係咁上魚.但係係魚仔,好細條.但係佢地竟然唔放.e種大小通要既行為.真係遲d攪到我地冇魚釣.跟住一路都冇魚咬.可能天氣凍既關係.跟住到晚上.見到有人中左一隻兩斤重既大尾魷.正到死點知我又中.但係到上水果時俾佢走左!!!!!!!!!!!!!.跟住都冇魚咬.7:00pm走人