今日7點幾起身.汁好一陣同佩(陳佩欣飾).寧(陳惠寧飾).釣魚用既野.跟住8:40落去等佩9:00見到佢.仲見到盧俊豪同佢老豆.跟住一齊搭車去天水圍西鐵站搵寧.去到見到寧 .佢地一路行一路跑泥跑去.我都有d驚 跟住我地一齊去搭車.點知斑斑車都爆位 攪到我地要搭的士 .去到見到都有d人.跟住我(葉泓江飾)就同個場主講佩同寧係我表妹 跟住我去左幫兩名少女攞竿.開魚餌.攪好晒就教佢地釣魚.教好晒佢地之後.我又開始釣啦.我地一路都有魚釣上.但係斷同甩都唔少跟住個場主又要我教d人釣魚.佩既釣魚天分比寧高.所以釣得多魚d.但係寧都釣唔少 .跟住佩唔小心將枝標整斷左.完本要俾10$.加埋釣魚錢60$.食野12$再攞埋魚.都只係計佢地兩個50$.抵到爆 .我地三個中午釣得好少魚.但係都算係咁啦.臨走個時,寧話要釣埋最後一口餌.點知真係俾佢釣到 .走個時佩攞左一個魚排泥玩.點知佢又釣到.真係冇天收 跟住走個時又冇車搭.唯有叫場主幫我地call的士啦.場主話下次我斑fd泥計佢地40$.去到西鐵站我地就各散東西了....
|