今日都算有d慘 一朝早去買早餐.送左一罐雀xcoffec.(日日都飲 ).番到學校.見到味飲完..咁就帶上去慢慢飲啦.係收功課果時飲晒佢.點知miss 龐係門口見到我.死得 鄧sir一走.佢就問我飲咩.我話.話....... coffec.佢就鬧我.叫班長帶我見訓導主任 .跟住佢訓導主任係咁鬧我.又叫我寫侮過書 .寫完miss龐就叫我下過小息去搵佢.下 快d解決好d呀 .跟住下個小息去搵佢.佢又話午息去搵佢.又(未解決!!!!!!!!!!! ).跟住LUNCH去搵佢.佢就要我明天見鄧SIR.同李SIR仲有我寫悔過書俾佢.雖然佢俾左幾多野我做.但係我一D都唔嬲佢.佢覺得佢好好人添 (因為自己都知衰 )跟住晚上佢仲打左俾我同我呀媽.叫我下次唔好.MISS龐真係好人 |