今日好開心呀.10:00am打俾周公.問佢係邊度.幾點燒.佢個死人電話好疾.又聽唔到.好心佢換個啦 .跟住我又打左俾呀希.收得幾好呀 .完來佢同周公.媛.華and婷去黃金海岸參加果個唔知咩堆沙活動 .咁我就去睇下佢地堆成點啦.順便釣埋魚啦 .一去到.見到佢地 .行埋去叫佢地.跟住又俾果個miss lau逼我參加 .跟住我地係到玩撥水.擲沙.都幾好玩 .跟住走個時.我因為要帶三個人去搭車.所以行得慢過佢地.但係佢地竟然飛起我 我唯有同佢地講88 好彩都追得番佢地 跟住我地去左老鼠洲.見到有間學校d六年級生去旅行 .咁仲邊會有位呀 .跟住我地又去左清沙灣.好彩仲有位 .不過佢地上曬去周公屋企.得我同ben二個擺位 .跟住佢地落曬泥.又買曬野.就開始燒啦 .跟住中同瑭都泥埋.燒下燒下ben同中去打波.我就同瑭去釣魚.釣到咁上下.我就番去.見到個位冇人.d野又唔見曬 .完來佢地燒曬野.跟住上左周公屋企.得瑭.ben.中同我係到.跟住我地去買野釣魚.點知釣唔到 .釣到6:30pm左右.佢地都落番泥.跟住我地就走人 .走個時有周公.媛.紅同我一齊搭k51.我地去左屯市食野.跟住仲影埋貼紙相呢 .今日真係好開心 |