| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-11-12 06:59 PM |
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
| 2007-11-10 |
ooO!
ooO!
今日返教會最最開心的日子,
又跳又唱 正!
ooO!good
我個間教會係:[神召會元朗錦光堂]
有好多人都聽過,幾好咖!!!唔錯!
|
| 刊登時間:2007-11-10 06:50 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 2007-11-08 |
已經考試完,,,,,,
盡力左喇,,,,,怕唔合格tim
聽日去旺角陪人地行 |
| 刊登時間:2007-11-08 06:23 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
2007 年 11 月 3 日 星期六  |
| 溫書再返教會 |
我,9維,米,陳曠軒,胡耀風一齊溫書,
11點溫到4點幾
之後
戴左余傑,胡耀風返錦光教會,
ok,去到幾好開心呀^^
ya!ya!
返完...
我地接余傑返屋企。
講88 |
| 刊登時間:2007-11-03 07:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 24 | »
|