``..×`樂樂大熊貓●...×﹏口°     

開始這封的時間:06:18PM

你現在正在聽誰的歌﹕陳奕迅

你在哪裡讀書(工作):屯門

戴隱形眼鏡嗎:NO

上一次生日蛋糕上蠟燭的數目:6支

你吹蠟燭的日期:8月4

你們家養過什麼寵物:倉鼠

星座:獅子座

有幾多耳洞:0

你有刺青嗎:唔要

你喜歡你目前的生活嗎︰ok
 
暗戀過幾多個人:只有一位

有向人告白的經驗嗎:有

不敢吃的東西:昆蟲

最喜歡吃什麼東西:番茄

最喜歡喝什麼︰奶茶

最喜歡的顏色︰黑/白

最喜歡的數字:7

最喜歡的電影:明日之後、奇幻逆緣、康州驅魔實錄
 
喜歡看哪一種電影類型:喜劇

最喜歡的卡通人物或品牌:火柴人

最懷念的日子:07年錦光教會
 
最傷心的經驗:只有面對現實

最想講對唔住的人:現時未有
 
最後悔的事:冇珍惜機會

最喜歡星期幾:六訓覺

最喜歡春夏秋冬哪一季節:冬

喜歡的花:薫衣草
喜歡的運動:足球

比過哪些比賽有得獎:陸運會

喜歡的冰淇淋種類:朱古力
最怕什麼東西:黃蜂

如果有來世:去羅馬看看

討厭做的事:搞破壞

討厭別人做什麼:講野唔經大腦

擅長的事:開心

有想過要自殺嗎:有

臥室的地毯是什麼顏色:答唔到

以後想做什麼職業:電視電影工作
你信有鬼嗎:有

你覺得自己十年後會在哪裡:結左婚
無聊的時候你大多做些什麼:上網
世界上最惱人的事:悶

全世界最好的事:還有愛
覺得同性戀如何呢:中立

如果有人誤會你:無奈
有想過要怎麼對付你討厭的人嗎:冇

你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:不是理所當然

你介意替你另一半付錢嗎:願意
通常幾點上床睡覺:12點

現在心裡最想見的人是誰:女孩子

理想幾歲結婚:30歲

今天心情好嗎:一般

最希望誰回信:無所謂
 
kinloktim
暱稱: a〝LOK﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
最新消息
2009-07-15
2009-07-13
2009-07-05
2009-07-01
文章分類
全部 (120)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
=Hang' s Blog=明星博...
HKCC 中國香港遊戲機資...
Picnik 網上執相專家
So Icy,,,,小學個個呢...
u-soccer
在线版MSN
老花 Blog
足總 精華賽事
足球錄像 - Soccer Vi...
神召會元朗錦光堂
森美與雲泥
跨傳媒討論區
線上MSN
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 120
留言總數: 535
今日人氣: 1
累積人氣: 10517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


最難忘的生病

復活節到.....

今日耶穌受難

而我發燒、感冒

感謝大家弟兄姊妹關心,又為著我代禱。^^

現在努力傳福音,

常常打電話問候弟兄姊妹近期

 

刊登時間:2008-03-21 09:55 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


遠足

 

人稱冰冷石塊

行下行肥dodo跌倒落山坡,

好險!!好彩我能夠扶起肥dodo,

避過困難。

大浪灣,,,,,好正唷

好涼爽呀!!!

 

 

 

刊登時間:2008-03-16 08:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


打打日記 愉快

o...1

今天學校首次舉行[婚嫁]日子,

算係難得,

有睇睇婚嫁畫劇、各式各樣展覽品、影片。good

甚至有攤位、問題比賽,

可惜問題比賽之中3f班代表落敗。

睇到婚嫁畫劇,

讚不絕口,

嘻.......1

比較我以前懶散,

現在識左一班好友.....令到我

有閱讀習慣,

珍惜眼前人、時間

哈哈......

的確9維唔算係損友哇!!!

 

 

係係...

你的日子如何,我也必如何。

 

 

 

刊登時間:2008-03-13 08:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


ar lok之後.....

 經歷左3年耀道學校生活

如果4年之後朋友讀唔到中4,

可能就少左見面,

我而且唔知肯唔肯定原校升上,

唔單只耀道要西人,

仲有其他學校都要西走哂!!!!

似乎元朗區學位幾乎爆滿,好大機會不收插班生~~"

  

如此被學校西走,我地都唔知邊度讀書好

又或者是讀I V E

唉~~

今個學期有d同學考試得唔到好成績,有d灰心

而我非常擔心讀書冇哂士氣讀唔上><"

我其實返左教會之後係心情好左,

我都繼續努力,為有靠主堅持

無論升唔到原校中4既!!!

但主一定"戴"領我

當中有朋友係弟兄姊妹睇到我篇文,

希望為我代禱呀!!!

  

  

  

刊登時間:2008-01-24 07:59 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


2007-11-28

 www.kamkwongchurch.org/activity/hkfgf_inv.html

誠意邀請你          香港葛福臨佈道

致電:34933404

好少機會再舉行,希望到時去

 

刊登時間:2007-11-28 01:20 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]