| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 最難忘的生病 |
復活節到.....
今日耶穌受難
而我發燒、感冒
感謝大家弟兄姊妹關心,又為著我代禱。^^
現在努力傳福音,
常常打電話問候弟兄姊妹近期
|
| 刊登時間:2008-03-21 09:55 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 遠足 |


人稱冰冷石塊

行下行肥dodo跌倒落山坡,
好險!!好彩我能夠扶起肥dodo,
避過困難。
大浪灣,,,,,好正唷
好涼爽呀!!!


|
| 刊登時間:2008-03-16 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
打打日記  |
o...1
今天學校首次舉行[婚嫁]日子,
算係難得,
有睇睇婚嫁畫劇、各式各樣展覽品、影片。good
甚至有攤位、問題比賽,
可惜問題比賽之中3f班代表落敗。
睇到婚嫁畫劇,
讚不絕口,
嘻.......1
比較我以前懶散,
現在識左一班好友.....令到我
有閱讀習慣,
珍惜眼前人、時間
哈哈......
的確9維唔算係損友哇!!!
係係...
你的日子如何,我也必如何。
|
| 刊登時間:2008-03-13 08:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
| ar lok之後..... |
經歷左3年耀道學校生活
如果4年之後朋友讀唔到中4,
可能就少左見面,
我而且唔知肯唔肯定原校升上,
唔單只耀道要西人,
仲有其他學校都要西走哂!!!!
似乎元朗區學位幾乎爆滿,好大機會不收插班生~~"
如此被學校西走,我地都唔知邊度讀書好
又或者是讀I V E。
唉~~
今個學期有d同學考試得唔到好成績,有d灰心
而我非常擔心讀書冇哂士氣讀唔上><"
我其實返左教會之後係心情好左,
我都繼續努力,為有靠主堅持
無論升唔到原校中4既!!!
但主一定"戴"領我
當中有朋友係弟兄姊妹睇到我篇文,
希望為我代禱呀!!!
|
| 刊登時間:2008-01-24 07:59 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 24 | »
|