果然100條問題好正,問得好!!!
【關於個人】 **
1,你叫咩名牙..→名字:鍵樂、姓陳
2,仲意人地點叫你..→阿樂
3,幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→8月4
4,你係大喊包嗎....→唔係咖!!
5,係咪多數都係自己一個人...→唔係@@?因為我鍾意同人相處
6,想唔想死.....→我未達成夢想、家庭等,唔想死住
7,你係一個樂觀GE人嗎....→係
8,你做過最衰GE野係咩.....→講大話.....以後都唔想再次
9,你做過最好GE野係咩.....→嘻.......1 我鍾意幫助人
10,你係咪一個好心軟GE人..→的確是
【關於朋友】**
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→男男女女個個都係最最好朋友
12,最關心你GE朋友係邊個...→男男女女個個都係最最好朋友
13,最較笑GE朋友係邊個...→男男女女個個都係最最好朋友
14,最恐怖GE朋友係邊個...→沒有
15,你最憎GE朋友係邊個....→沒有....憎人會令到朋友唔開心
16,最靚GE朋友係邊個....→個個都係
17,最樣衰GE朋友係邊個...→沒有.....因我不會計較
18,你同邊個朋友最開心...→你地......我都最愛
19,你同邊個朋友最悶...→唔熟識朋友
20,邊個朋友笑得最奸...→錦輝^^"
【關於愛情】**
21,你最仲意係邊個...→o_o真係要講咖!!!!
22,拍過GE多次拖....→2-3次
23,邊個追緊你...→xxxx守密
24,你E加GE情人係邊個...→xxxx守密
25,你第一個情人係邊個...→xxxx守密
26,你失戀個時會做乜...→睇書
27, 朋友定係愛人重要...→o_o其實...兩者是不可又缺少,比較兩者都重要
28, 對你GE情人有咩要求呢...→xxxx守密
29, 你E加想同你個情人講D咩...→xxxx守密
30, 你仲意你GE情人幾多個%...→100%
【關於個人喜好or惡好】**
31, 你最仲意食D咩...→蕃茄......食左會開心d
32, 你最唔仲意食咩...→苦瓜.....好慘
33, 你最仲意去邊...→大自然
34, 仲意睇咩書...→心理、攝影
35, 仲意做D咩...→看書、看電影
36, 你最中意GE明星係邊個...→張敬軒、平井堅
37, 你最仲意咩季節...→秋天...
38, 你最中意GE異性朋友係...→鍾意
39, 你仲意做D咩...→看書、看電影
40, 你最討厭做D咩....→做鴨.......好可怕
【關於學校】**
41, 你仲意上學嗎.....→ok!
42, 學校同你最FD係邊個..→有好幾個喎......
43, 係咪日日都係學校到發呆...→唔會
44, 係學校你仲意林D咩...→ 一陣上咩堂
45, 係學校你仲意較D咩...→校園電視台
46, 最仲意GE老師係...→嘻......1個個老師都係,因我鍾意同人相處
47, 最唔仲意GE老師係...→沒有....可以包容老師都得姐
48, D同學對你好唔好...→ok
49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→BAND2 耀道
50, 你係學校最於GE事係咩...→校園電視台
51, 係學校最開心GE事係咩....→上堂傾計
52, 你咩科最叻....→中文
53, 係學校邊個對你最好...→阿基......
【關於選擇】**
54, 情人重要定朋友重要...→其實...兩者是不可又缺少,比較兩者都重要
55, 仲意人地定仲意自己多D....→鍾意自己先,因為先了解自己有咩問題
56, MSN多D定ICQ多D...→MSN
57, 仲意黑定仲意光...→光
58, 仲意男定仲意女....→女仔
59, 對男好d定對女好d...→兩者都好
60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→open ge人
61, 日頭好定下午好定夜晚好...→下午
62, 仲意笑定仲意哭...→笑
63, 仲意去百佳定惠康...→惠康....就係我屋企樓下
64, 仲意上網定打機...→上網......打少d機呀
【關於心裡的事】**
65, 你e加林緊d咩...→xxxx守密
66, 有咩心事..不防同家講下..→你搵我呀傾,我就同你講
67, 邊一句最傷你心...→傻仔樂
68, 有冇心臟病....→沒有
69, 多時心痛?....→少時,我比較樂觀一點
70,咩事最心痛呀...→誤會
71,你e加心跳有冇唔正常...→好緊張,有時怕羞無無啦啦會面紅,現在好返d
72,生命重唔重要...→非常重要
73,你最仲意林d咩....→電視台
74,最唔想林d咩....→屎
【關於現在】**
75, 食緊d咩....→沒有
76, 聽緊咩歌...→沒有
77, 對上同邊個sms...→沒有
78, 同緊邊個msn....→沒有
79, 邊個係你旁邊...→沒有
80, e加你係邊到....→屋企
81, E加幾點...→9:43pm
82, 你e加個個地方有邊個係到...→天水圍
83, 睇緊咩電視...→tvb
84, e加做緊咩...→上網緊野
85, e加個心情好嗎....→好好呀^^
86,你e加肚唔肚餓....→唔呀
87,想飲d咩野...→可樂
88,e加想唔想出街...→未想住
89,e加想邊個人係你身邊...→xxxx守密
90,e加有冇流鼻血...→沒有
【關於呢個100問】
91,感覺如何.....→好容易爆哂秘密
92,仲唔仲意呢個100問....→幾得意呀
93,呢個100問邊個比你....→所有人
94,覺呢個100問低唔低b...→唔會既
95,做呢個100問做左幾耐...→冇留意
96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→ok啦
97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→.......@@?
98,想唔想要原創者ge msn...→唔駛喇....都幾無聊下
99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→第一次
100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→所有人
|