|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2005 年 11 月 5 日 星期六 |

|
| |
yA...... | |
今日結他班...之後跟玉華姐姐學左TODAY...今日MS教我TODAY所以我又要教魚骨轉頭唉....算啦鬼叫我才貌雙全咩
....呵呵之後上左去DRAMA今日都幾好玩...之後去埋M記食完野先返....返到屋企先記鬼得唔記得拎結他...SHIT學校又CLOSE Q左...算啦星期一先拎番啦
都幾驚嫁+V-之後返到屋企...SKF上左黎我屋企...又係要我家姐教佢做功課!!!!之後我諗住入房恰一恰點知比個奪命追魂CALL整醒左
...係琦琦同CV....佢地談情又要我陪!!!傾埋D廢野搞到我發老脾
踢左一腳埋牆...我最慘090唉...之後ON番MSN同伍嘟嘟串嘴佢比左佢張相我睇可愛左呀
好得意呀!!!呵呵∼之後媽咪叫我去邊到邊到等佢∼YAYA!!!!!!!!!!買鞋啦
去到之後簡左超耐∼呀媽話甿晒2對∼嘩∼媽媽我愛你呀∼一對米白...一對黑色格仔∼呵呵呵呵呵仲有件A.....33呀>W<勁正哇∼仲去食埋泡飯先走HEHE....返左屋企成條死屍咁大昏迷.................開心既一日
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-06 12:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 224 | » |
|