你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 11 月 3 日  星期四

晴天

諗唔到-0-

今日...返學我同琦琦一齊食腸仔包...幾鬼好味呀!!!之後過馬路見到條八婆... 見到佢就好想爆粗...班花前班花後...佢唔抵得我d袋令過佢之ma...煩到pk...返到學校..我見到包包我ed咁好人事∼一定搵呀魚骨...見到佢0個書包但係唔見人woo...搵左成個朝早...都唔見 幾驚佢比UFO捉左呀HE...HE...HE之後早會我猛咁同琦琦傾計啦∼我令轉後面就見到峰峰...傾幾耐望幾耐呵呵...正∼之後上到課室...冇野做...死人鼻屎怪嘈e嘈lu我咪嘈佢囉∼之後上中史一定要痴住鼻屎怪∼廢事比豬佬嘈...當然唔掂佢啦...過左一堂又要上mmlc唉...好悶我都頂唔住...d所謂既英文ex易到自己都唔認得自己 ...岩晒都有-0-..之後p.k上數學...我勁寫d筆記woo幾令令寫到好似d高form咁呢好勁...又有英文咁∼扮下野呀ma...之後小測唉....算啦打定輸數嫁啦∼小息我落左去見到魚骨啦∼佢話今朝佢衝返屋企攞書... 無奈囉...之後見到小卓老師我咪問佢小測點樣...佢話只係後面果part唔太理想姐...其他都ok...算啦咪又係要保測...之後上埋2堂中文堂...幾驚呀今閍中交堂...我地成身〔變晒身〕之後琦琦坐cv(chicken voice)個位比我見到好多面油係張台到之後又搵Tempo....又用面油(子)係咁印走d油油...好嘔呀!!!之後lunch time...我同pk dog(其實我唔應該咁叫佢既....佢都幾好人呀}轉左位坐我同裸泳一齊食...幾開心∼之後又要去唱歌我同沅沅轉左位企(私底下) 之後又唱歌...死cv同邸咩春仲有馬面係到玩.....比我怒睥....呵呵呵win硬啦我∼之後圖書堂琦琦比八婆嘈...琦琦勁串番佢...好勇呀>w<我就唔得啦∼之後上班課...陳sir大談自己既經歷...我都有笑下既∼之後放左學... 頂∼我見到f2既八婆又好想爆粗...佢見到我話∼1E麥卡莉班花...因為上次佢又話我係班花...之後我串左一串佢我話係LU唔知邊個呢呵∼佢今日講埋名..下次我串爆佢哼∼今日我算...之後同琦琦係又XX食完野返屋企∼...仲有冇要講呢∼好似冇LU......算啦∼

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-03 10:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]