你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 10 月 29 日  星期六

晴天

*返左..+教會

今日補測之後...返左DRAMA∼又玩(小型)排球...我地由7比0我地係0...變做10比8..我地靠開波拎番晒D分-0-玩完之後就讀劇本...妖今日諗住到我讀啦...又比牙蒙佢地讀左WOO算啦...唔同佢地搶!!!最慘既係...小息果時我咩住個電話...比梁咩咩捉住話我拎電話返學...仲有牙蒙都比人捉埋...無奈囉..之後梁咩咩問我做咩拎電話返學..我咪話返結他班囉(咁係事實呀MA...)佢冇聲出-0-之後咪叫我寫返張野比佢...星期一追我WOO...佢咪追囉-0-如果我要罰∼成個DRAMA...結他班...都要罰-0-嘻嘻我好賤TIM....YA!!!我認上完DRAMA桐桐黎接我...上左靖靖屋企幫佢搵KEY WOO-3- 一上到佢佢就搵到LU都話我好腳頭嫁啦!!!之後我返屋企換33之後咩都唔食去左搭車-0-到左教會...我FEEL到梁老師係好開心...因為有我係到...之後睇聖經啦...梁老師又要我答問題一句講晒lol左囉-0-之後梁老師吠我hightea..我想想食過喬米線...咪話呀媽要我返屋企囉...點知要排隊唉...就問唔知咩日本野-0-...仲行左一陣千色店...+青e城-/-就完左一日...人生真係..........

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-10-29 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]