你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 10 月 28 日  星期五

晴天

先甜。。後苦**

ya!!!今日燃燒鬼門關呀!!!!5:30我返左學校啦...ya!!!我去左搵盧燒野食...頂!!!我起左個盧啦...妖!!!D人個個整熄晒頂...忍唔住過左去旁邊啦...YA!!!同峰峰一齊燒呀XD哈哈哈...佢仲望我呀!!!好野!!!咁到我地上鬼屋啦...一層層慢行上去嘩好驚WOO但係我又要扮野..之後勁同D鬼鬼影相啦...YA!最高果層見到峰峰訓左係到扮人狼哈哈勁影佢囉!哈哈..幾驚佢起身追我WOO我係佢面前行黎行去囉-0-點知佢跟住我地我咪勁影囉.嘻...嘻..我之前唔知佢係峰峰...我係咁話佢熱呀..生臭弧-0-佢笑到振振下HEHE之後佢我合左照囉...佢就同我傾計啦...峰峰:點解你唔驚既...我:冇呀都唔恐怖既....我地就入左貞子屋...我話:好驚TIM...峰峰:唔驚嫁...你話唔恐怖既...我:係呀...!!YA...比我見到佢有手兔WOO我話你隻好勁好想揑下呀>W<佢同我握手呀...之後我仲話好勁呀!!!如果你掂落我個頭到好點呀拿...不過你唔好亂黎呀!!!我叫嫁..仲有+v-我個頭好大嫁你一隻手揸唔晒我個頭呀!!!佢真係摸住個頭呀!!!!!!ya咁就玩完lu...走果時唔知做咩勁dwon....唉...................................

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-10-29 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]