你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 11 月 7 日  星期一

晴天

........

今日7:30返左學校我問d豬校工開晒d門未...佢地話開晒咁我咪上去拎囉∼shit佢呀媽上到5樓未q開門∼咁唯有落番去啦∼唉....落到去我話未開門∼d豬校工話而家開緊叫我上去∼我挑佢老豆呀∼!!!拎完之後仲有好多時間....咪坐下囉又未食野唉....夠鐘lu...企左一振魚骨返左黎∼嘩佢塊面有好多疤痕呀 我都有d心酸酸∼可能自己d fd咁啦...我咪問點解囉∼原來佢同呀媽打架...睇睇下好似打fly仔架咁∼唉...拎住個結仔全世界望q住好lol嫁ma... 呵呵我望望下望到峰峰bor..e d福唔係個個人有4以好似好多人都唔見到佢就係例子啦∼>w<令仔左好多呀佢∼之後就上中文堂交番上次果張野出去啦∼點q知∼做q錯晒..咪比豬佬講2句...我就做答d語氣ok串嫁我 hee...之後英文堂∼例牌啦唔聽書既....到左is今日要做個唔知咩q實驗係操場行黎行去∼lol嫁ma..咪求其做囉∼之後lunch time見到1357就食唔落飯啦∼食小小算數就同魚骨落左去睇人打排球啦∼之後見到報名參加陸運會我幫琦琦參加200米/其他...上到去報串比琦琦追打左一陣就冇啦...數學堂tesk我高過琦琦-0-放左學之後我同琦琦趕做SRA做完之後同埋MIFFY,琦琦,慧慧一齊走啦...行行下...我見到馮某某-0-佢高左...同埋鬼左....好唔同樣....嚇親我 之後去食野...返屋企...到左12點幾∼msn有個白痴既豬鏢叫我....佢又猛夠話自己令仔...-0-勁自大呵呵呵....我又讚下自己咁又冇lu

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-07 06:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]