|
 
  
你大可以叫我做kA ,,囍*
生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??
我係==++女仔黎嫁-0-" |
|
|
|
|
|
2005 年 11 月 9 日 星期三 |

|
| |
開心開心開心 >w< | |
今日係學生會交職典禮....妖∼!!恰f1仔同2a班既!!!冇得現場睇呀
要睇電視呀....算啦∼第8堂先算啦∼之後學生會d人上台賣廣告-3-好白痴....之後上IS開始鐘意上江SIR堂啦!!!可能佢教高FORM啦好好玩...之後上英文...今日Dict
ok好啦∼唉...討厭上ms ngan啦好悶呀...休息左5分鐘又上豬佬堂∼shit今日冇拎作業返學....好彩豬佬今日唔講作業姐....之後家政堂今日要整圍裙呀
我畫左個圖先...寫住kary旁邊有d蜜峰係到hehe...用線整完一隻大大既蜜蜂個死c奶話要用單...叫用錯果個拆晒佢∼我彩佢都白痴呀!!!整得咁辛苦...咪轉番用單線囉
唔識整∼之後溫總又猛咁問我....唉!!!整得好核突...之後小息∼落左去操場∼同魚骨傾左一陣又上返去H.E.R等入去果時...見到八婆!!!
佢又叫麥卡莉班花啦!!!我興起上黎同佢講!!!多謝晒啦WOOXXX姐姐!!!佢話咁有禮貌呀!!!琦琦話∼敬老呀MA!!!抵死呀笑到我呀佢冇聲出返左課室...落堂LU落去食LUNCH同靖芝一齊食
之後食完∼落去見到魚骨佢話今日係男子既4人排球∼我睇下有冇峰峰...冇呀∼算啦∼之後上埋中文堂∼我地睇電視∼睇到哈哈哈∼到頒獎比幹事啦∼到外咩咩咩咩咩6BXX峰之後成日細細聲咁叫我個名∼我好LOL之後放學...魚骨企左係到笑∼我咪行過去∼佢話YA!!!你睇下∼超原來係包包WOO佢幾開心呀!!!之後見到峰峰4人排球呀>W<我睇左好耐上半場佢地15比8呀∼
好勁呀∼下半場衰左小小但係最尾追返∼WIN左!!我就衝返上去DRAMA啦!!!睇返D師兄師姐D戲啦笑到呀!!!之後比我扮子龍呀!!!有得串人呀!呵呵之後我FEEL到D人覺得我做得OK嫁!!!之後去LU我成機望, 望峰峰走左未∼∼@.@未呀∼!!!仲打緊∼之後我好大聲咁講野琦琦話峰峰望左上黎∼YA!!!之後???咪返屋企囉∼而家時間係7:15分...下一分鐘有咩事呢????
| |
aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-09 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| « | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 224 | » |
|