你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 11 月 11 日  星期五

晴天

好開心...步操好苦呀∼聽日好開心∼

今日...返學果時見到欣欣同埋一個唔識但係傾過2句既f1仔一齊返學woo之後上到課室...(早讀)但係又未夠鐘...魚骨同我未未食早餐...就落去買個左件3文治之後食食下...見到咩咩祥!!!之後一買左個3文治...就宣佈話∼上課室,我用左2分鐘食晒個包包!!!之後上課室睇書...睇完之後上I.S.R之2後我知到峰峰會去4樓上堂之後我特燈行快D呵呵點知見到佢係到呀...佢本身同D朋友仔...有講有笑∼之後佢望到我∼果時我偏住咀∼之後佢即卡唔笑∼look大左隻眼向住我∼之後我就入左ISR啦∼之後慧慧猛咁大打眼色比我...我話咩事∼慧慧話∼峰峰係隔黎房...但偽明明我見到佢向住樓梯果邊行嫁WOO...之後我坐過D見到佢果班果個肥姐姐..YA!!!!!!!所以成堂IS都好開心啦 >W<之後落左堂上英文...今日好Q興...條仆街鼻屎怪搞撚興我∼仆佢個臭街呀!我搞我好Q大聲咁罵人∼連吳+濤都比我罵埋∼屌!!!之後落左堂∼小息等埋魚骨!!之後見到包包∼因為佢要上PE堂∼佢準備換33所以係操場果到...所以魚骨好開心>v<之後又見到峰峰∼小息就完左lu...因為我要上音樂要排隊魚骨要我睇下包包著咩鞋∼又搵唔到包包既蹤影woo之後又比d fd話我睇仔∼比人屈...之後又係上堂落堂∼又到lunch食完之後落左操場∼見到峰峰係外面返黎∼係買外賣呀XD睇住佢食飯一路同魚骨玩∼之後玩玩下∼魚骨噴左D氣水去個頭到∼我猛咁杠 番落魚骨到∼成機望住峰峰∼之後我見到佢望實我∼我就衝左去洗手間∼整好個頭啦∼之後落番操場到...之後佢食完飯飯∼我行左我果邊∼heyhey!!!好開心∼佢又企左係環保大使果個台到∼又周不時∼行落黎我到∼我幾開心呀∼>v<之後魚骨話∼比個樽環保大使∼我陪埋佢去∼我果時超cool...cool到笑都唔笑..又唔講野∼之後聽到林咩智我就笑啦...係勁笑∼笑到傻左∼之後就完lunch time 啦∼上返課室∼上中文堂∼好白痴∼葉生寫左個腦圖...好q多字∼同cv一樣∼但係葉生多好多∼叫我同佢比較下...睇左3秒到笑到隻野咁∼佢地又笑∼唉!!!之後去童軍比肥婆猛咁打好q痛呀!!!之後步操∼原來步操都幾好玩∼係支力左小小∼之後黎左2個姐姐∼令女叫我地唔好玩∼話果個人罵人好兇∼之後叫左令女...肥仔...同埋令一個女仔一齊罵∼之後3個人成塊黑晒∼好驚∼!!!操操下見到屎塔頭∼佢係咁笑∼之後入操場操∼-.-死///我見到峰峰係環保大使果個台果到∼+v-佢有望住我笑嫁>x<正哇!!!!!點知比佢迷到操錯左咁岩∼!!我企第1咁佐王(富)係我隔黎...佢好勁∼好佩服呀∼!!!之後操多一陣返屋企∼返到屋企同魚骨傾左電話∼佢收左一陣線我又訓q左-0-...唉∼佢打過一次黎∼cv打過一次黎呀媽又問le問lo∼又話點解有男仔嫁好煩∼之後冇咩點∼呀!!有呀∼就係我而家沖涼啦∼

聽日好開心呀!!!同靖靖/桐桐睇戲戲...又係我地白痴3人組!!!只限6d人士∼其實人係陪唔到我地睇嫁>w<靖靖好掛住你呀∼

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-11 11:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]