你大可以叫我做kA ,,囍*

生日""10-1-1993==+送左生日禮物未??

我係==++女仔黎嫁-0-"






講下野呀唔該*


最近三個月尚無任何留言


::::

小靖]]]小學老死XD
阿骨kan|||串嘴的友子

恩恩///義氣行頭友子

萬能人+]]]運動第一
牙媽,,,,永遠孝順牙媽

牙雞+++貪食既友子
查查
↑↑↑可愛既小男孩
豪豪|||全班最好既男仔友子
精英大師^^最多人溝既友子






2005 年 11 月 8 日  星期二

晴天

ok lol既一日

今日LATE左去買早餐...冇晒腸仔包賣妖 ...要買鮮奶球...算啦我都鐘意食+v-呵呵...今日原來係早讀...冇拎書書返學>3<我知道次次早讀都會見到峰峰佢要環保大使果d呢...之後拎住個file周圍走啦∼hehe緣份既野 ∼唉...真係見到∼之後魚骨走上黎搵我話見到峰峰...之後我扮同佢攞膠布啦 都唔見佢∼不過見到一次我已經好開心嫁啦!!!之後睇左兔兔本書書...幾好睇woo∼好鬼型呀d情節之後上堂...落堂...又上堂∼到左小息...同慧慧傾左一陣∼就同琦琦落操場@0@又見到啦∼琦琦話魚骨∼同時峰峰向住我果邊行緊∼之後我話∼咩呀!邊有呀(真係唔見魚骨)妖∼!!!呃野∼峰峰望左我一眼∼魚骨真係係到-0-lol左+失儀態算啦∼咁先可愛 之後又上堂又落堂∼到左lunch死人陳英南同我嘈左一陣∼-0-講淫野∼又話咩咩女超人∼頂...爆左粗tim-0-比佢串多2句∼我唔同佢串∼就走左∼之後又係咁過左一個lunch lu到左pe堂∼跳遠woo我既強頂啦算∼好好玩∼ 死cv好q勁...跑得又快∼跳得又遠∼@.@真人不露相∼之後呀sir一路講野一路杠 d好笑既動作之後呀sir講野果時我已經勁笑+上佢又係到(un)(un)下....搞到笑到收唔到之後呀sir話∼嘻嘻...佢平時上堂又係咁笑嫁-0-(佢都笑緊)之後成班答∼係... 呀sir話∼哈哈哈有咩方法可以令到佢唔笑哈哈∼果時我已經忍住唔笑啦∼之後呀sir又笑住話∼(兒)!!!佢終於唔笑啦woo嘻嘻∼我又係到笑∼佢太風趣啦我本人又超lol-0-就落左堂∼唉...一路等魚骨成機睇下峰峰放左未啦 佢學生會彩排呀!!!!之後我地魚骨問a wong借排球打∼佢又唔肯借woo∼之後咪走左囉∼仲撞到靖靖tim呀>3<之後我同埋lingling仲有琦琦∼去m記買左個開心樂園餐拎走嘩仆嘟呀∼幾q貴21個幾woo...仲貴過一個餐∼唉∼返到屋企∼開左電腦去zzz..之後醒左問呀媽有冇打過比我啦佢話∼1男1女 (男既洗講啦)女既(問呀媽呀∼佢話唔係琦琦)姐係魚骨呀∼之後食完飯∼同魚骨傾左一陣電話∼上神又add我woo咪開下解囉∼之後既事我仲未知...因為我仲未渡過

aDD小囍*[email protected]*狗公咪aDD呀xD"
打完XXDD︰2005-11-08 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]