今日,我送佢搭車,我同佢坐左陣,我係一個無用既人,我親口講唔出,最後用信息講左,沒用了,因為我之前傷害到佢同留下疤痕,我好後悔當初一時衝動分手,以致覺得一齊番會唔知點,我唔想拖拖拉拉,我也唔想似有還無,我唔知丫,我好亂,一星期????佢會點答我.......朋友上我真係比唔到呢種好,我對佢唔住,我做唔到,根本得2條路揀,一係唔見佢忘記佢或話我有第二個令佢對我死心(我做唔出丫),一係就改好自已.....我一星期唔見佢,我會好掛住佢...但無用...我要冷靜一下,唔想佢比d似有還無既感覺我,我真係一個好軟弱的by仔......死啦!!!!我一個星期唔搵佢,佢仲病更,好驚佢有事,佢又好脾氣wo,唔想打落去喇,冇心情la,好想喊,對唔住 |