我第一次同女仔睇戲,我覺得好開心,因為果果係我分左手既女朋友,我知佢好更張同我睇戲,我遲左,比佢話,我又唔識做wo,無買定飛,魔法天書,哈我睇住佢仲多過睇戲,佢丫,一d都唔乖架,明知肚餓又唔食野,人家總會擔心架,我果好眼訓ga,但為左見多佢一陣,我唔捨得走,最後送佢番屋企,佢亦係第一個我會送佢番屋企ga人,好開心
你說我愛你太多 就快要把你淹沒 你害怕幸福短暫一秒就崩落 分開是一種解脫 讓你好好的想過 我想要的那片天空 你是不是能夠給我
求信任我 如最初 無論爭吵都有幾多 面對身邊人流穿梭浮游 為你亦不哀求 求信任我 如最初 從未會外出惹禍 沒有花心尋求 願細水長流 [就算盡失自由 都不想悔疚
我這個性叫你拿自己在上 這樣子共處肯定不能長 難愛我也想你恨 不自量 繼續是否牽強 多么蠢都應知道要識相
係呢一刻開始你就係我既人!!!知道無?不過一齊認真工作既時候,你要知道...我係第二個人黎ga,我雖然成日做d你唔鐘意我做既事,但你都要比時間我改,好無,乖乖地ar,bb