爽死了,返學見到任浩,立該同佢開戰。學校舉辨既音樂會,都幾正,不過聽到支力左d,成3粒鐘on99咁,放學!!!!!!任浩話要剪頭,去左我地剪髮既老地方,by師傅幫任浩洗頭,佢真係三生有幸,剪完打機,去游水,游到悶悶地,話打通頂bo,咪落葵芳,去任浩的舖頭食糖水,見到星,(好掛住你ar),生性左,冇出黎玩la,反工......咪好lo,大個仔la,我知道都好開心ga。跟住打機lu...........
生日快樂,pong,好耐無見,有冇掛住我呢,又大1歲,生性 la,認真讀書bo,乖仔左,咁咪好lo,祝你一年令仔過一年,學業進步la!!!!!
我好想,好想同你表白,但係,要知道~2個人一齊既時可以話少到冇機會,我唔係想點,只想妳知道我係認真,答案???係點都無所畏,因為我都會繼續追下去,我係唔會咁易放棄ga!!!!