你唔鐘意我喊?一味話唔鐘意同內疚!!!有無諗過我點解喊丫???有無嘗試過阻止丫,無丫!!!
我信任你每一件事,你次次都話無人會信你!!!我係你男朋友丫!!!我唔信你唔通害你丫!!!
我唔開心的一日,我坐開左,我FD叫你哄下我,你竟然可以叫我有問題就去青山!!!
你的事情!!!你的朋友可比我這所謂的男朋友知的好比更多!!!!
你成日話唔敢唔敢,你有無試過丫???
你的小許改變,好難???好勉強???
我唔明互相遷就這定義!!!
太多太多,唔識再講!!!
(我只好去等,等苦辣甜酸)
好精景,我可等???是我有資格嗎!!!!!我係你心中有地位嗎???
我只可迎着淚水去面對現實!!
你說自已不是人!!!可想我的心更痛
我想抱著你,偏給我推開
我想拖著你,偏把手拋開
我想親吻你,偏把臉移開
我想你關心,偏不會理會
我想關心你,偏不給我理
我想更加好,偏是更加差
還有很多的想,但偏偏只是不,我努力去做的,結果是不會有,信任我?理會我?體諒我?遷就我?統統也沒有,可能是玩弄我
(我係有問題煩,唔開心,竟同人講叫我去青山)你平時點對我,有無尊重我丫
開心太少,傷心太多!!!!!!!!!!!!!