我係屯門返到天水圍果時以經6點幾....
訓左2個鐘左右~~丫星佢叫左我去佢屋企@@
玩PS2=.=""都幾好玩~~
由早上10:00玩到下午4:00就出左去啦~~
周公,PC,丫龍,丫超,雞仔都黎左~~
留到去我同周公係到玩珍珠=.=""超KID
夜晚我11:00就訓左~~
係啵!!!!!!我地同雞仔冇事啦~~
我都話啦~~過2,3日就冇事
◆ `/`相識不在乎時間的長短,要認識相知的深淺﹍。