琴晚我超早訓~~
因為我早上7:30要出去中環見老感.....
10:00點我地成班由老感個到行去中文大學..
好熱AR!~~去到我地玩左好耐遊戲=.=""
超kid AR!~之後玩到下午1:00先至走.....
我返到屋企時以經成2:00~但係我唔知點解超眼訓~~
我由2:00訓到夜晚11:30~~痴線嫁訓左咁耐~~
後來輝仔果D叫我出屯門飲酒~~~
嘩~~佢地咁耐冇搵我~~
依家搵我出去我超開心~~~
正野~~唔講啦~~要出街啦~~~