頂...今日勁多雨落.... 第一日上PE堂就冇得打波...個MISS傻嫁@@ LUNCH同賢.肥禮去食野...係去kf路上- - 俾肥禮笑死..冇啦啦係度玩(姐) 完全好似變左第2個咁= = 成個傻仔咁=__=|| 放左學中於冇雨...有埋陽光tim.. 勁開心..有得打波啦-__- 聽日又成門水唐啦...要快多1分中先得...