好耐冇打blog 啦... 岩岩過左生日-0- 有nb 讚助呀...送左好多野,, 今日成日都出左去...唉.. 朝早又聽講坐 下午就去了友誼賽.. 又破左自己個紀錄,,,冇去成水2個星期... 好開心..希望可以再接再厲..快多1分中都夠啦,,