KitDo

2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009薄荷濱治 分類: 未分類

話說今個星期去左一年一度ge大賽車度做part time..

話就話去做野..實質上無乜做過野..

於是乎日日攞住部相機呢度影下  果度又影下

影下影下又一日~ 

終於睇會到公務員平日ge工作有幾辛勞....WTF!

不過最大得益莫過於...................梗係賽車女郎啦..

呀~ 即刻去片!!

 

下面黎張刺激d

 

整住咁多先~其他會上傳去相簿~

 

cm plz!!






訪客留言 (返回 kitdo 的日誌)


Kimm_y95 於 2009-11-27 05:49 PM 發表:
- cmcm=.-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LukE_sTitCh 於 2009-11-24 07:43 PM 發表:
無人問你丫-_-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LukE_sTitCh 於 2009-11-23 06:43 PM 發表:
吾怕凍咩-,-
c[]mm3nt;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我??
我吾怕呀~~haha~
Posted at 2009-11-23 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



inkeiX2 於 2009-11-23 12:29 PM 發表:
嘩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大驚小怪
Posted at 2009-11-23 03:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]