KitDo

2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


1月21日 晴 分類: 未分類

又一個失眠的晚上..連續第4晚......

--越黎越討厭自己.

到底自己仲要頹廢到幾時呢......

分手都成2年, 點解自己仲要念念不忘

乜都係做左先知道 錯, 先知道後悔

分手果時好決絕架,. 分手之後會後悔囉.....真係仆街死!

已經用工作麻醉自己,

可惜2年後又比我遇返佢

見到佢...雖然好想同返佢一齊, 但係我都知無乜可能

處女座男仔吾通真係長情d??

講笑咩....哈哈..

可能真係愛得越深, 恨得越深

 

最後用一首歌總結依家ge心情:  keep u much longer - by Akon

 

依家ge 心情真係好肉酸呀.....

ps: 搵吾到首歌ge mv, 聽歌算啦~






訪客留言 (返回 kitdo 的日誌)


F 於 2010-01-24 12:15 PM 發表:
God helps who help themselves,
you dont help yrself i will not help you ga bor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chihongb 於 2010-01-23 04:20 AM 發表:
30號我地去忘記所以唔開心ge野la ^^* !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好!
Posted at 2010-01-24 04:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LaMHa 於 2010-01-21 08:01 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



inkeiX2 於 2010-01-21 01:25 PM 發表:
Behappy=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daphne 於 2010-01-21 12:59 PM 發表:
俾心機做野啦...吾好諗d無乜可能ge野la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]