KitDo

2010 年 3 月 11 日  星期四   晴天


敗家之作.. 分類: 未分類

話說好耐都無up 過blog啦~

講返呢排搞緊咩先~~

新年果陣返左大陸, 原先諗住返去幾日..點知最後玩左半個月.......o shit!

順德真係幾好ga~又多野食~又好玩~~~

搞到我個肚腩又凸返出黎.....haha=.=''

跟住使曬d 利是錢就返返澳門~~

前幾日.......終於隱吾住要換銀包.........

去左one central 睇....原先睇岩個gucci..點知佢話無貨...又吾知幾時返

咁跟住行行企企咁..終於入左LV度睇......

一睇就睇中左個幾靚ge...........諗都吾諗就買左啦...

就係咁..............覺得自己好敗家啦><






訪客留言 (返回 kitdo 的日誌)


l19961023 於 2010-03-11 01:20 PM 發表:
COmM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cutelove_210 於 2010-03-11 12:53 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]