KitDo

2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


2010-05-09 分類: 未分類

又落大乳.............

好彩聽日吾使返工......

好耐都無上qooza啦..日日都要返工

吾知有幾個朋友會留cm呢?!

講返近況先~~

依家去左威記馬拉松做sales...都吾錯ge..同事上司都對我幾好~~

不過係成日起吾到身..遲到..

最爽係打倉~~姐係負責管理個倉庫~~

因為無人會睇住你做野~

企出前台就又要笑又要打招乎...呢樣果樣..

做得吾好又會比人吊...

仲有....考警察...直到目前之止都應該pass左一半..

筆試又未出成績..好鬼驚!!!

之前跑個2千3..12分鐘岩岩好跑完.......真係跑到仆街

跑完即刻訓左係度.......我之為自己死尻左...吊

司法果度報左名又未有通知幾時考體能wo...

咁依家唯有做住馬拉松先啦...唉唉

希望........考到警察或者司法啦........咁就可以買私家車啦~~~haha

好!送首歌比大家先~MR. 既 想太多~






訪客留言 (返回 kitdo 的日誌)


jy9507250 於 2010-08-22 10:31 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



becky131 於 2010-08-08 06:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheap1995 於 2010-07-23 03:25 AM 發表:
`c0mM2nT!.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BeRRylove131 於 2010-07-04 12:54 PM 發表:
努力.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



barbepapa 於 2010-06-29 03:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessica810 於 2010-06-15 09:19 PM 發表:
cM;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smileday_ 於 2010-05-30 06:04 PM 發表:
god bless you =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterovo 於 2010-05-24 05:26 AM 發表:
WOWO 傻仔大哥 唔係我QOOZA 留CM 啦!!
哈哈 CM:=D)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIng_1107 於 2010-05-11 09:52 PM 發表:
傻仔:D
留言比你啦+v+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......傻仔講邊個
Posted at 2010-05-12 03:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai333 於 2010-05-11 04:32 AM 發表:
cmcm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]