經過果次我地ge討論, 我地宜家叫君仔個牙哥做屍屍` 因為佢話佢死左` 但係我地咁叫佢, 佢又話佢返生左, 但係, 我地講果晚, 佢話佢唔係耶穌, 佢唔識返生... 所以我同佢講 "我都話你係耶穌ga啦, 你仲唔認" 真係比佢吹漲, 因為, 佢話"耶穌要3日先返生, 我一日就得啦" 唉~~ 真係比佢吹漲哂...