尋日上ECJ, 我係咁俾人寸... 仲話我係XO >3< 唉~~ 完全唔知發生咩事... 無啦啦話咩拍戲... 仲話要君仔個牙哥做主角^0^ 開頭我都冇講... 但係見到佢地講得咁好笑, 我都講埋一份^0^ 佢地講d野勁好笑... 我笑到訓左係度~~ 跟住, 君仔ge牙哥話佢自己死左... 佢仲問我地, 佢死左點拍... 我就同佢講攞佢條屍出黎拍~~ 總之尋日勁好笑啦`^3^