今日, 小明上左我屋企... 我地係度聽歌, 又係開到勁大聲囉, 勁high囉... 我落樓去搵佢果陣, 無啦啦有1個[令仔](p.s其實係一個黑柒柒的人)嗌小明, 好無奈囉..... 唉~~~ 佢真係多fd... 好過我多多聲... 我冇乜fd.... 唉~~~ 我真係要好好檢討下....