妖~ 今日去左書展, 冇收穫... 去到乜都睇唔到, 頂佢個肺牙~~~ 比人阻住哂... 有d書都好睇, 但係... 去第二度買仲平啦... 人地20幾蚊就買到, 但係果d大書局就要80幾... 咁我不如聽日去mk買好過啦~~~