番學要用好多錢牙~~~ $$$$$$$$$$$$$ 唉~ 真煩..... 一日到黑都係$$$$ 平時番學, 搭車去葵芳$1.6, 買早餐$7.5, 搭小巴$2.9.... 放學, 搭巴士去葵芳$1.幾差唔多2蚊, 搭31M番屋企$1.6... 一日要用... $1.6+$7.5+$2.9+$2+$1.6 =$15.6 一個星期要用5日, ($15.6)(5) =$78 我隻眼入面出現左好多個$$$$$$$$ 宜家我覺得... 我好嘥錢牙....-0- 日日咁用發, 遲早破產牙...