今朝早, 我番學校買校服,書,同埋交飯錢.... 我入左藍社.... d校服都OKAY啦... 但係... 我想入紅社多d囉... 好無奈>3< d書好重... 條校裙都oKaY啦~~~ 但係... 有D怪怪地... 買唻D野用左我幾千蚊~~~ 真係嘥哂...