我牙媽番大陸牙!! 好開心牙~~~ 我自由啦^0^ 佢聽日就番啦!~~ 我已經安排好佢番大陸之後ge野啦!!! 好多野玩牙!!! 星期一, 同好多人去唱k牙!! 多到我都唔記得牙~~~ 唱完佢地仲陪我食完夜晚果餐!! 星期二同小明去圖書館.... 不過.... 星期二之後果d仲未決定... 我想搵人陪我去mk買書, 因為... 我唔識去牙>3< 我真係超廢牙>3< 唉~~~ 我d咁ge人唔死都冇用~~~