今日, 我同劉儀去左mk買書... 果度好恐怖囉... 果條樓梯, 又細... 又污糟... 又臭... 好彩, 入面唔污糟... 但係, 好Q細... 妖~~ 不過, 冇辦法, 果度d書平好多囉... 所以, 我寧願去果度買好過...