今日番學,
小息果陣,
校長叫左好多人留低...
我係其中一個...
勁仆...
佢叫我地留低ge,
係因為...
我地ps.1 ge英文科唔合格....
好無奈.....
真想死...
仲要比通告比家長...
到時就仆街啦!!!
真係好想死囉~~~
唉~~~
我英文真係好差牙~~~
我要努力d先得啦!!
不過...
我d咁ge人,
努唔努力都係咁ga啦~~
唉~~~
我d咁ge死廢柴~~~
我真係好鬼廢牙!!
我唔死都冇用,
我留係唻度仲有咩用牙~~
死左佢仲好,
有冇人可以殺左我....
唉~~~
|