今日, 我同君仔係屋企一齊唱果首<<教我如何去小便>>, 勁好笑^0^ 聽到唔知時間牙>3< 我地聽下又唱下... 玩到3點搭5... 君仔本身唸住搭4出門口... 點知會係咁` 跟住, 君仔就去學琴啦` 屋企得番我一個係度... 唉>0<