今日好驚我牙媽無啦啦番黎, 就唔敢叫君仔上黎我屋企` 跟住, 我悶到頂唔順...>3< 就叫君仔上黎` 係佢未黎之前, 我已經開左電腦啦` 佢上到黎我地又係度上果個網啦` 但係... 君仔3點半要學琴, 佢3點搭5已經走左` 又得番我一個係屋企對部電腦唱歌同講野(有d變態) 唉~~ 我又唔知我牙媽幾時番... 唉~~~ 希望佢見到我玩電腦唔鬧我啦` 不過都冇乜可能ga啦~~ 唉>3<