好悶牙~! 君仔去左旅行` 冇人陪我啦` 咁q悶` 又冇野做` 又要係屋企對住部電腦講野=3= 同埋唱歌` 有d無奈` 唉~~~ 好悶牙~~ 其實有人陪我都唔會悶ge` 但係君仔去左旅行` 冇人陪我傾計啦>3<