2006 年 7 月 8 日 星期六  |
緊張的麼?? Be HAppY吧` =] |
死人曾智美篤我出黎*我要幫佢地隊BAAND彈琴*仆街..點諗呀???聖人麼?
今朝11點去遊樂場協會*睇佢地跳舞*好可愛..好想跳*
之後就去間BAND房到搞搞佢*D隔音牆十分可愛..一粒粒三角形*諗左陣..
就出去睇佢地搞.,.搞左陣..就番家*食野*冇幾奈就落街學琴*
之後番家*同老母一齊搞掂D蟹*真係好鬼核特*之後就唔知做乜左一陣..
一陣或者聽日老母,老豆,妹*就番大陸*正*可以係屋企作翻..諗起都開心!!
P.S.1方創輝*生日快樂...我比面人先係到同你講炸....
P.S.2`聽日死梗*不過都要加油`
|
|
刊登時間︰2006-07-08 05:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
鬼域鬼域鬼鬼域~~~~~~~~~~~``` Be HAppY吧` =] |
今日8:3個字就番到學校`搞埋個個專提*唉*超冇力*成20個中冇食野*軟賴賴喇*
之後上樓*開始報告*我超細聲*仆街..都冇力講野..之後小息..
食左3舊麥雞*終於有野落肚..好好多..之後上番樓..冇幾奈就放..去左7仔食野..之後去摸屎..
等左陣..睇YES*之後就入場..變態的麼?成班友仔係到睇咸濕野
WAIMEN仲讀左段幾出黎..爆笑*
之後就睇波*1A V.S. 1E*好彩今次佢地唔出江文其*如果唔係輸硬*
之後就去左睇戲..鬼域*超好睇..同美係何里活行左好奈..先夠中入場..仆街..
之後入去睇..真係好好睇..D鬼唔恐怖..恐怖既係冇喇喇呯一聲先驚*v*不過驚得黎十分好玩*好中2呢隻FEEL*
之後就同美用極快既速度番竹園*番到家..冇幾奈又要出去學琴*趕到我呀?
之後8點幾番黎食飯..開電腦.... |
|
刊登時間︰2006-07-07 08:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
唔想你轉` Be HAppY吧` =] |
番去做專題*唉*去電腦室玩電腦*
派問卷*做做做..成12點9先放*仆街..
去摸屎搵碌`去5 0 男食野..正`雖然貴左D`但真係好鬼好食`
D奶茶搞到碌好狼狽*番番去摸屎*睇人打波..超激;超興;超無奈;超唔踞`
最後兩隊`1A V.S. 3C`3C贏梗既..我呸`
之後走..去碌家拎野`碌柒佰鳩一齊去竹園`送碌.佰去跳舞`自已番家`食野`
同俊男傾`唔想你轉班呀..
真係唔想..真係好唔想..真係超級好唔想..真係超級非常好唔想..真係超級非常十分好唔想` |
|
刊登時間︰2006-07-06 04:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]愛定你*
就是開不了口讓他知道﹡
600
我愛你
|
  
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 51 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|